Homepage Forums Gezondheid Pakjes en zakjes

Weergave van 2 geneste reacties
      Marjolein
      Bijdrager

Hallo vaders en moeders van grote gezinnen. Wij hebben vier kinderen. Man en ik werken allebei parttime. We zijn niet zo bezig met voeding. Laatst at mijn zus met haar kinderen bij ons. Zij is wel heel erg van gezond eten. Ze vond dat ik veel pakjes en zakjes gebruik. Is dit echt zo slecht? Koken jullie de soep altijd zelf, of gebruiken jullie soms ook soep uit blik of aardappelpuree uit een zakje? Alles zelf maken vind ik niet te doen qua tijd.

Yvonne
      Bijdrager

Hi Marjolein! Een paar jaar geleden kreeg ik een boekje in handen wat uitlegde waar al die E-nummers allemaal voor staan…. Daar ben ik echt van geschrokken. Sindsdien komen pakjes en zakjes er niet meer in en soep kook ik inderdaad zelf. Is echt niet zo moeilijk.

Inge
      Lid

Hallo Marjolein. Ik hou eerlijk gezegd niet zo van koken, maar wil wel dat mijn kinderen gezond eten. Ik maak inderdaad ook zelf soep. Dat maak ik dan als ik tijd heb en als ik maandag dan van werk kom en iedereen moet op een ander moment eten (want sport, hobby, andere verplichtingen) hoef ik het alleen op te warmen en eten we er een boterhammetje bij.

Weergave van 2 geneste reacties
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.