Hallo. Wij hebben zes kinderen in de leeftijd van 5 tot 14 jaar. Mijn man werkt fulltime, ik werk zelf niet. Wij hebben het niet breed en ik let dan ook al op aanbiedingen, koop groot in en wij ‘hergebruiken’ de kleding van de kinderen enzo. Toch kunnen we moeilijk rondkomen en zit er daarom over na te denken parttime te gaan werken. Hebben jullie hier ervaring mee? En heeft parttime werken zin? Er is dan ook kinderopvang nodig enzo en dat kost een hoop geld…
Hai. Mijn man werkt ook fulltime en ik werk niet. Wij hebben vijf kinderen tussen 3 en 10 jaar. Wij komen rond, maar is inderdaad soms zwaar, maar ik wil mijn kinderen niet naar de kinderopvang sturen. Nu komen ze elke dag thuis en ben ik er ook. Dat vind ik veel fijner. Zeker nu ze nog zo klein zijn.
Hallo Rebecca. Mijn man en ik hebben 5 jongens, waarvan 4 op de basisschool. Wij werken beiden fulltime. Dat is inderdaad best pittig, maar gaat bij ons goed. Onze kinderen gaan soms naar de BSO of naar oma of we regelen op het werk wat. Dat gaat prima en valt qua kinderopvangkosten dan ook nog mee.
Weergave van 2 geneste reacties
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.
Cookie instellingen
Deze website maakt gebruik van eigen cookies en cookies van derden om een beter inzicht te krijgen in uw voorkeuren, om u een optimale gebruikservaring te bieden en om statistieken over de interacties van gebruikers bij te houden. Door op 'Akkoord' te klikken of door deze website verder te gebruiken, geeft u toestemming voor het gebruik van cookies.