Homepage Forums Financiën Allebei werken met een groot gezin

Weergave van 2 geneste reacties
      Rebecca
      Bijdrager

Hallo. Wij hebben zes kinderen in de leeftijd van 5 tot 14 jaar. Mijn man werkt fulltime, ik werk zelf niet. Wij hebben het niet breed en ik let dan ook al op aanbiedingen, koop groot in en wij ‘hergebruiken’ de kleding van de kinderen enzo. Toch kunnen we moeilijk rondkomen en zit er daarom over na te denken parttime te gaan werken. Hebben jullie hier ervaring mee? En heeft parttime werken zin? Er is dan ook kinderopvang nodig enzo en dat kost een hoop geld…

Chantal
      Bijdrager

Hai. Mijn man werkt ook fulltime en ik werk niet. Wij hebben vijf kinderen tussen 3 en 10 jaar. Wij komen rond, maar is inderdaad soms zwaar, maar ik wil mijn kinderen niet naar de kinderopvang sturen. Nu komen ze elke dag thuis en ben ik er ook. Dat vind ik veel fijner. Zeker nu ze nog zo klein zijn.

Inge
      Lid

Hallo Rebecca. Mijn man en ik hebben 5 jongens, waarvan 4 op de basisschool. Wij werken beiden fulltime. Dat is inderdaad best pittig, maar gaat bij ons goed. Onze kinderen gaan soms naar de BSO of naar oma of we regelen op het werk wat. Dat gaat prima en valt qua kinderopvangkosten dan ook nog mee.

Weergave van 2 geneste reacties
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.